Lördagsträning

Hallå sverige!

Då var det snart slut på denna lördag och det har varit riktigt upp och ner i flera dagar. Dels har jag jobbat natt som ni vet och har bara sovit 4 timmar på 2 dygn!. Jag kan lova att det kändes men nu har jag försökt ta igen det. Dessutom har vi varit på akuten med Andy eftersom han inte mår bra för tillfället och det blev många timmar och bara sitta. Igår var vi tillbaka dit eftersom han inte blivit bättre men eftersom de hade så mycket att göra och vi garanterat hade fått vänta ännu längre än förra gången så valde vi att åka hem och ta det på måndag igen.


En bild från sista jobbnatten. Här är kl ca 6 på morgonen efter en lång natt med smärta och trötthet.


Detta gjorde att jag inte har tränat sedan i tisdags. Det gör inte så mycket eftersom det trotsallt finns några dagar kvar att fylla med träning, idag och imorn.

Det blev alltså träning idag och det blev ben. Kände mig så trött och ben brukar gå ganska fort. Det blev:

*Knäböj fri stång 60 kg (alltid varit svag i knäböj)

*Raka marklyft 60 kg

*Benpress utan lutning ca 69kg

*Benspark 32 kg

*sittande baksida 18kg (väldigt tung maskin)

*absoller

*magcrunsches med rep 70 kg


Personalen på Hälsobruket. Bild lånad av
http://junitessan.blogg.se/. Micke står till vänster och ägare av gymmet, likaså tessan som sitter längst till höger.


Ägarna själva, grymt trevliga!. Bild lånad av junitessan


Det var det som hans med idag. Som sagt så var jag väldigt trött på passet så det kändes kan jag säga, jag kände mig både seg och lite omotiverad men men för köra hårdare imorn. sista natten jag jobbade var ingen rolig natt vill jag lova. Jag hade så ont i magen att jag knappt kunde stå, eftersom magen inte är van vid nattarbete så tror jag den absolut inte mår bra för jag hade magkramper hela natten igenom. Jag låg på sidan i soffan när det blev lugnt och då gick det bra men so fårt jag ställde mig upp kändes det nästan som tarmvred. Inget roligt inte!.

Idag hände iallafall något riktigt kul. Jag har nämligen anmält andy till en musiktävling på East fm där man kan vinna ett skivkontrakt och från början var det meningen att de skulle kidnappa andy eftersom han fyller 30 i september. Tyvärr blev det inte så eftersom det var meningen att andy skulle jobba idag egentligen men jag berättade det för honom och han blev jätteglad. Han och hans Bandgitarrist från Eya var audition idag och det gick super!.


Andy och Philip var lite nervösa när de snart skulle in på audition:)


Strax innan action!

En av tjejerna som höll tävlingen sa att han hade grym röst och riktigt bra tryck. Det kan ju bara betyda lycka :). Han får veta på måndag om han går vidare till kvartfinal, heja!!.

Nu blir det lite tv och så blir det att ladda inför ett axel och bröst pass imorn..

kram!


Lite bilder från gymmet.









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0