Vecka 11

God kväll!

Då var veckan snart slut och det har varit många nya intryck, då syftar jag mest på jobbet. Det är skönt att börja röra lite på kroppen och inte bara sitta hemma i soffan och dega. Rent träningsmässigt har veckan varit skräp, har inte tränat knappt något alls på hela veckan. Tyvärr har jag ingen riktig förklaring till varför men en anledning kan ju vara att jag börjat jobba och innan rutiner infinner sig så blir det lite si och så med träningen. Dock tränade jag 2 pass idag, ett på 51 min till insanity dvdn och ett på 25 min hip hop abs. Det får räcka för idag.

Imorn blir det jobb från 14-22 så vi får se om det hinns med ett pass innan jobbet.

Förövrigt tuffar dagarna på som dom ska och jag längtar tills jag får min första lön från jobbet nästa månad. Hoppas jag få mycket tider fram till dess bara :).

Lite bilder från veckan:


På jobbet har vi grym utsikt över nyköping. Jag jobbar på avd 10 dvs 10 våningar upp och sjukhuset har 12 våningar totalt. Så här fin utsikt har vi från alla salar och denna bild är från vårt personalrum :).


I fredags blev det bullbak!


MUMS!!!


En bild från idag innan träningen

Nu ska jag gå och vara lite social med andy. vi hörs imorn!

//kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0