Sammanfattning av veckan som gått

God morgon!

Sitter här lite sömndrucken efter att ha ätit lite frukost bestående av havregrynsgröt, 1 äggvita i, multivitamin, massa kanel och mjölk :). Snart ska jag ut med Kiwi vilket jag mer än gärna gör idag då det är är plusgrader ute och massa sol.

För att sammanfatta förra veckan så blev det en bra vecka med rätt mycket träning. Tyvärr är inte foten bra ännu så jag får tyvärr ta det lite lugnare än vanligt, dock inte sagt att man behöver vila helt från träningen men ta det lite lugnare iallafall :). Det blev totalt 466 min träning och det får väl duga. Idag är det meningen att jag ska köra ett fit test efter att ha kört i två veckor men jag vet inte om jag kommer göra det, det märks senare. För eftersom foten inte är bra kommer resultatet antagligen inte att bli rikitgt 100. Har faktiskt inte planerat träning idag alls men på något sätt är det skönt, att bara köra det man känner för just vid tillfället är extremt bra och det får än att motivera sig på ett helt annat sätt. Det kanske kommer bli någon form av styrka utan tv,n och ett pass med tv hehe.

Nu måste jag ut med Kiwi

hörs senare!


Ny vecka och nya utmaningar!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0