Första jobbdagen imorn!

Hej vänner!

Klockan är ganska mycket så jag kan tyvärr blir det ett kort inlägg. Ska krama kudden nu eftersom det är min första jobbdag imorn!, kommer jobba 7-16 så jag kommer gå upp kl 4 *pust*. Jag vill ju vara hyfsat fräsch första dagen så då gäller det att lägga sig i tid, sedan får man hoppas att jag klarar av att somna så jag inte ligger och tänker hela natten det brukar lätt bli så.

Gårdagen, dvs min födelsedag blev en lugn och trevlig dag men en del presenter. Jag blev riktigt nöjd över vissa men det får jag berätta mer om imorn efter jobbet.

Vi ses imorn och då är det en ny vecka!

//kram kram


God natt!

Jennie

Hoppas att första dagen på jobbet gick bra!

2010-03-16 | 08:45:26 | http://www.metrobloggen.se/JeC



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0