Då var dagen avklarad

Då var man klar med dagens träning. Idag stod det egentligen cardio recovery vilket är ett lugnare pass för återhämtningen, jag kände dok att eftersom jag inte tränade så jättehårt igår kunde jag lika bra köra gårdagens pass idag vilket var Plyometric cardio eftersom jag kände mig lite bättre idag. Passet fick jättebra och nu är jag riktigt svettig och go hehe. Imorse innan frukosten körde jag även ett 30 min pass som blev hip hop abs cardio och även det gick suveränt. Frukosten smakade härligt efteråt:).

Mina föräldrar kom och hälsade på under kvällen eftersom jag kände mig så ensam. Inte alltid kul att sitta hemma i huset helt själv men jag antar att jag börjar bli van, förhoppningsvis får jag ju jobba snart så jag får väll ta vara på den lediga tiden :).

Orkar faktiskt inte skriva så mycket, ska ta mig en dusch sedan blir det lite käk.

God kväller på er!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0