Träningsfreak sent på kvällen

Då har jag gjort det igen!, tränat sent på kvällen. Av någon kostig anledning är det då jag oftast blir sugen på att träna. Kl är nu 00,08 och jag har precis tagit en dusch efter träningen. Det blev lite hemmaträning som vanligt i form av först 30 min crosstraining framför halv 8 hos mig som jag kollade på tv3 play. Därefter blev det lite smått styrketräning för att underhålla de muskler jag förhoppningsvis har lite kvar av. Efter det blev det ut en liten runda med Kiwi och då i form av en småjogg nästan hela rundan förutom de gånger kiwi stannade och kissade :P . Det var riktigt skönt och röra på sig och det är så pass varmt att även jag kan springa, har annars problem att springa när det är för kallt ute men nu gick det ok, iallafall att jogga :P.

Nu börjar jag bli lite lagom trött för att gå och lägga mig, andy kommer snart hem då han jobbat eftermiddag.

Natti natti!


En inspirationsbild!



Anonym

grym bild :)

2010-01-20 | 19:48:58 | http://litenvillblistor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0