På språng!

Hallå där!

Då har man äntligen kommit hem, har varit på språng hela dagen då det började med en långfika på cafe täppan med Aisha eftersom det var länge sedan vi träffades. Vi bestämde att vi ska träna tillsammas på sats på söndag eftersom hon jobbar då, ska bli kul för det var bra länge sedan man var där (jobbade ju där förut).

Efter vår långfika blev det dags för årsmöte på NAK (Norrköpings atletklubb) för tyngdlyftarna och det var ett rätt bra möte där vi tog upp allt vad gäller tävlingar som varit, städning, medlemsfrågor etc. Jag blev dock inte vald till någon ledarmot ännu eftersom de känner mig så lite, däremot fick jag min tävlingslicens så nu är det bara att tävla om jag känner för det. Det blev en liten fika i slutet av mötet och så var det bara att åka iväg till affären och så vidare hem och nu sitter jag här. Det har inte varit så mycket aktiviteter men ganska långa, mötet var nästan 2 timmar långt och jag och Aisha fikade i....även där 2 timmar ungefär.

Det blev ingen träning för mig idag men jag har iallafall gjort något hela veckan och jag får vara nöjd med det, får hitta på något imorn istället. Jag ska ju träna i helgen och kanske även lördagen på sats men det får vi se, får ta vara på gratisträningar :P .

Nu ska jag kolla lite på tv sedan blir det sängen men ni får som vanligt ha en fortsatt trevlig kväll eller god natt på er!


Bildbevis!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0