Första inlägget...

för i år blir ett kort inlägg för jag och andy ska ner till affären och inhandla lite mat, det börjar kitla lite obehagligt i kistan:P.

Jag hade en grymt mysig kväll igår tillsammans med min älskade och mina föräldrar. Under kvällen hann vi se två filmer i form av skräck och så blev det en riktig god middag i form av tacotallrik som jag gjorde, jag tror den uppskattades. Drycken igår bestod av en bacardi breezer vattenmelon som var såååå god. Efter den blev det ett glas champagne som kostigt nog fick mig att må riktigt illa, så kan det gå när man är ovan haha. Jag är dock glad att jag kunnat hålla mig borta så pass för det är INTE gott. Som sagt jag uppskattar de gånger jag faktiskt dricker för när jag gör det så är det speciella tillfällen värda att fira vilket var igår:).

Nu måste jag gå men ha en fortsatt trevlig första dag på det nya året!


En bild från gårdagen:)


En bild på Twilight edward som är sååå snygg:P

Anonym

vart är alla biceps bilder?? hoppas på mer bilder i nystart på detta underbara år 2010 än slutet som var 2009 hehe :)god fortsättning på de nya året

2010-01-01 | 17:55:29 |
Ellie

Anonym: haha ja först och främst kan man ju alltid komma igång med träningen, känns som man är långt ifrån tränad haha. Jag lovar dock att det ska bli mer träning så fort jag sätter igång igen:)...kram

2010-01-01 | 21:43:20 |
Anonym

hehe okej men de låter ju bra.. men tycker ändå du kan lägga upp en biceps bild nu, är rätt så säker på att du har grova armar nu åxå även fast de var ett tag sedan du träna :) kram

2010-01-02 | 13:53:22 |
Ellie

Anonym: vi får väll se vad vi kan hitta på:)

2010-01-02 | 18:48:16 |
Anonym

hehe de låter ju strålande:) det gäller att vara påhittig så blir vardagen roligare :) kram

2010-01-03 | 14:58:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0