Anki Sundin gör det igen!- Ännu en BF utbildning!



Ja som ni säkert redan vet är Anki Sundin en mycket känd nutitionist som håller i en rad olika utbildningar inom just kost och hälsa. För ett tag sedan ville jag uppmärksamma er på att hon skulle hålla en BF utbildning i stockholm som handlar om kost i samband med fitness och bodybuildning, uppbyggnad och deff. Helt enkelt en utbildning för dig som vill ta steget lite längre och kanske tävla inom någon av dessa grenar eller vill hjälpa andra i sina förberedelser för en ev tävlingssatsning eller bara fördjupa dig inom just kostområdet.

Lite info som står på hennes sida:

Ur programmet:
Kost- och näringslära för uppbyggnad och deff
Kost- och näringsanalys med fokus på uppbyggnad och deff
Muskelfysiologi och konstruktion av träningsprogram för uppbyggnad och deff
Genomgång av kosttillskottsmarknaden med objektiv utvärdering.
Enkel vetenskapsmetodik

Pris: 15 600 kr inkl moms (12 480 kr exkl moms) (Möjlighet till avbetalning finns.) Deltagarna står själva för mat och logi.

Med kursavgiften får du bland annat detta:
  • Utbildning med hög kvalitet och oberoende vetenskaplig förankring
  • B & F-licens (efter genomgången utbildning och godkänt prov)
  • Studielitteratur: Boken Näringslära för kroppsbyggare och andra kraftidrottare
  • Kostprogramkonstruktion för uppbyggnad och deff
  • Träningsprogramkonstruktion med fokus på uppbyggnad och deff
  • Övningsbank med fokus på uppbyggnad och deff
  • Vetenskapsmetodik: För att du ska hitta bra och pålitlig information på egen hand.
För att anmäla dig skickar du ett mail till [email protected]

eller vill du veta mer,klicka på länken
http://ngruppen.blogspot.com/2009/12/ngruppen-pt-academy-varens-b-f.html 

Rekommenderar starkt denna utbildning då jag vet att Anki är en grym lärare och förespråkare vad gäller kost och hälsa då jag själv hade henne som föreläsare under min kostrådgivarutbildning.

/Ellie





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0