Borta med vinden

Hej på er!

Burrr vad jag fryser nu!, det är ca 17-18 grader inne nu eftersom det blåser och snöar så mycket ute. Vi har valt att vara lite sparsamma med elen, inte så konsigt kanske med tanke på att elen är skyhög nu!. Andy är ute och slottar nu och det verkar inte som att snön kommer ta slut i första taget, jag vill ha sommar nu!!!!.

Gårdagen tillbringades hon mina föräldrar i stan, andy slutade tidigare igår så då åkte jag in med honom när han endå skulle förbi stan. Fredagsmys blev det sedan på kvällen och jag är sockerhög även idag av godisen jag åt igår. Det är hemskt hur dåligt man mår när man ätit så mycket godis, det går bra när man tar någon godis kanske men sitter man med en egen godispåse blir man som bakis dagen efter. Jag känner tom att jag nästan är på dåligt humör idag, är det verkligen så det är att äta godis? är det verkligen så skadligt? ja det kan jag verkligen tänka mig!.

Det blev ingen träning igår, kanske lika bra det eftersom jag kört 5 dagar på raken. Idag blir det dock ett pass igen vad vet jag inte riktigt men det visar sig. Kommer för övrigt att hålla mig inne så mycket jag kan i helgen för det är snökaos ute, det blåser och är ca -11 grader ute. Jag skulle tro att går jag ut nu blåser jag säkert bort!.

Jag tycker vi ska ägna en extra tanke åt Linda Fodor idag som är i phoenix och ska tävla för första gången som proffs. Inte kan man tro att hon för ca 10 månader var höggravid med lilla Saga?!. Jag ska iallfall hålla tummarna och hoppas att hon plaserar sig bra, kanske även vinnarplatsen:).


www.metrobloggen.se/fitnesstar

Nu ska jag vara lite social med Kiwi, hon sitter nedanför och gnäller,men vi hörs senare!.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0