Gårdagen- En mysig dag med en god vän

Igår var en helmysig dag. Jag var nämligen i stan och hälsade på mina föräldrar. Några timmar träffade jag även Claudia som bor nära mina föräldrar så vi gick en härlig powerwalk i skogen och avslutade med att sitta och mysa i en lekplats och bara småpratade.







Jag gillar sånna dagar, där man inte måste göra något speciellt utan bara vara och umgås.

Jag blev faktiskt lite sugen på att baka bullar, det var inte länge sedan jag gjorde det men då var det med Veronica. Det var hon som fick mig att baka tillsammans med henne. Hon kom hit och så bakade vi en var sin sats bullar, kanel och vaniljbullar,det var supergott. Nu är bullarna slut så man kanske ska ta någon dag i helgen eller likande och baka lite?. 

Neh he mina vänner nu är det dags för mig att krypa till tv'n innan det är dags att krypa ner i sängen med twilight och Eclipseboken. 

Vi höres! 

Claudia

Ååå mysiiigt va d juuu :)))

pöss pöss söta!

2010-08-20 | 09:57:45 |
Ellie

Claudia: mmm det var det pöss pöss

2010-08-20 | 10:00:51 |
Madde

Hej :) Råkade hitta hit och fick bara lov att skriva en rad! Jag har precis flyttat till Skärblacka och är gravid, med bf 10 september. =)

Vart tränar du nånstans, finns det något bra gym här?

2010-08-23 | 13:09:22 |
Ellie

Madde: Men ÅHH!! varmt välkommen till blacka kära du! och gid så roligt med bebis!, snart dags då hihi. Japp det finns ett gym här i centrum som heter hälsobruket www.halsobruket.se och öppnade i början på året, det är inte jättestort men det funkar absolut väldigt bra med tanke på att man inte har lust och åka ända in till Norrköping för att träna. Det är dock väldigt fräscha maskiner och jag tror de funderar påa tt bygga ut?, gruppträning finns också likaså mammagympa:).

Hoppas vi hörs igen! kram

2010-08-23 | 16:51:06 |
Ellie

Madde: föresten glömde säga att jag tränar där på hälsbruket men fryst kortet nu eftersom jag inte orkar köra på gymmet så det blir mer promenader och lite hemmaträning:)

2010-08-23 | 16:52:22 |
Madde

Men ååh att jag inte visste att de hade mamma gympa tidigare, har också kört med Fitmama hemma och crosstrainer, men jag saknar energin i gruppträning!

Ska bli så kul att få köra igång på riktigt igen sen :)

Men säg till om du vill gå en promenad eller så nån dag, haha kanske låter konstig nu men så tråkigt att gå själv och killen jobbar borta i veckorna nu :)

2010-08-23 | 22:28:33 |
Ellie

Madde: jasså ja jag kör någon dvd hemma också, tror det kan vara fitmama. Jag har en crosstrainer hemma men tycker den är sååå tråkig. Jag saknar gymträningen också men vila behövs ju det också,vi jobbar ju mer än heltid endå under dessa månader :). Kan jag få din mail? så kan vi skriva lite där och om du känner för det får du också hojta till om du vill gå någon promenad eller likanande. Var bor du i skärblacka föresten?, jag bor på vickelbyvägen 37 kramar

2010-08-24 | 11:09:53 |
Madde

Aa jag tror jag såg nått om det i nått tidigare inlägg.

Jaha det är typ vid ica va? Det är inte så jättelångt från oss, vi bor på sågvägen typ vid bvc, hur skönt som helst =)

Skrev min mail här uppe jag antar att du kan se den då =) Kram

2010-08-24 | 12:35:57 |
Ellie

Madde: japp det är mitt emot ica kan man säga bland alla villahus som ser likadanna ut. Skönt och ha så nära till bvc!! jag kanske inte ska gnälla heller för det känns som att alla som bor i skärblacka har ganska nära, det är ju inte så stort:). Jag ser din mail nu så jag skickar ett mail till dig!..kram

2010-08-24 | 14:41:23 |
Madde

Ja gör det =)

Haha näe det är inte heller så långt =)

2010-08-24 | 21:02:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0