Träningsupdate

Hallå igen!

Det var länge sedan jag berättade lite om träningen så jag tänkte berätta lite om dagens pass som idag blev lite styrka i form av axlar och lite rygg på ca 20 min. Därefter gick jag ut på garageuppfarten och hoppade lite hopprep i 5 min för att värma upp lite och så gav jag mig ut på en ca 20 min lång intervallrunda. Jag joggade en låt vilket ligger på ca 3-4 min  och gick sedan tills pulsen gått ner lite så totalt blev det ungefär 6 intervaller där den sista avslutades upp för en liten backe. Det var grymt skönt och springa denna vårdag eftersom det var så behagligt varmt.

Väl hemma blev det lite stretch och 6 min mage  till ett expresspass hip hop abs.

Det var passet idag och jag känner mig riktigt pigg men samtidgt lite trött efter träningen. Pigg efter all D-vitamin jag fått idag av solsken och bara slappande och lite promenerade.

Imorn blir det fullt upp för min del. Ska in till stan och köpa däck, gå till arbetsförmedlingen, åka till skatteverket och lämna in deklarationen och en hel del andra saker. Dock kommer jag se till att jag får lite sol även imorn om den finns även imorn för det kan man aldrig få för mycket av enligt mig :).

Jag passar på att dela med mig lite av bilder jag tog idag med mobilkameran, väldigt blandat men en hel del vårbilder:)




En av blommorna som finns på vår tomt :)


...och dessa


Jag har nog aldrig sett en hund som njuter så mycket av våren/sommaren som Kiwi. Hon rent av lyser energi. Hon älskar att ligga mitt i solen och steka, och lukta in alla vårdofter som finns överallt nu. Min lilla flicka :)


Denna väg ligger några hundra meter från oss, den löper längs en stor hästgård som har massa hästar, snacka om lantlig känsla! och jag älskar det!.




En av många hästar som finns här :). Jag blir alltid lika sugen på att börja rida igen när jag ser en häst, speciellt denna gård för här har de riktigt stora och ståtliga hästar!.

Kiwi älskar hästar trots att hon är så liten. Hästarna kollar alltid ner på henne och undrar säkert vad det är för en skit haha.


här efter ett styrkepass, nöjd och glad!

Efter ett bra intervallpass:)

Puss på er!


lisa

Varför deklarerar du inte via sms eller internet?

2010-04-14 | 10:02:16 |
Ellie

Lisa: Jo eftersom jag och Andy har köpt ett hus och sålt en lägenhet så måste vi skicka in ett speciellt papper till deklarationen och då måste man skicka in, det går inte via telefon eller internet. Annars hade vi självklart gjort via internet!.

2010-04-14 | 10:08:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0