Träning för hela slanten!

God dag vänner!

Som vanligt har jag varit dålig på att uppdatera bloggen men jag har faktiskt haft fullt upp i helgen. Har städat massor+ att vi på söndagen var på 40-årskalas då hela (nästan) andys släkt var samlad. Vi var blev bjudna på restaurang och det blev syriansk mat så det var intressant att prova något nytt. Jag som knappt träffat någon från andys släkt mer än dom absolut närmaste var grymt nervös men det var onödigt för det gick superbra och inget att vara orolig för. 

Idag har jag varit ute massor i trädgården som vanligt och solat, vattna blommor, grillat kycklingfile med potatissallad. Nu har andy åkt till jobbet och jag tänkte passa på att åka till Hälsobruket och provträna. Det kan vara bra när det väl är dags att köpa kort att veta hur gymmet är. Gymmet är ju helt nyöppnat från januari i år så det lär ju vara riktigt bra grejer, det ligger dessutom precis bredvid jobbet så om jag jobbar natt är det lätt att gå tex precis innan ett arbetspass och sedan gå direkt till jobbet. Vi får se hur det blir men först blir det en provträning hur som helst. Hade nog tänkt att jag skulle köra lite rygg och armar, rygg eftersom det är den som tagit mest stryk efter att jag tog bort gymkortet. Det är ju inte jättelätt att träna rygg hemma så jag passar på nu:). För er som är intresserade kan ni gå in på www.halsobruket.se . 

Nu ska jag inspirerar mig lite till träning genoma tt gå in på www.bodynytt.se de har massa trevliga profilfilmer och man blir sååå sugen på att träna:)..

pussar!

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0