Dags för gymmet!

Japp då är det snart dags för ännu ett gympass. Just nu kan jag meddela att jag känner mig som en tant, stel överallt och träningsvärk precis överallt!!!!. Först var jag lite osäker på om jag verkligen skulle träna med denna träningsvärk men med mycket om och men så blir det nog det endå. Jag får köra så bra jag kan helt enkelt och jag har faktiskt inte riktigt bestämt vad det blir. Ben blir det inte eftersom jag vill vara fräsch i ryggen och det är jag verkligen inte nu!.

Det blir bröst eller axlar och jag får helt enkelt testa mig fram till vad som gör minst ont.

Jag skriver lite senare!!

kram


stenladdad!!!!


Här är en bit av min motivationstavla där finns bla tidningsartikel om mig och några brev från er läsare som är grymt motiverande. Blir alltid lika glad att läsa dom :)


Nu kör vi!!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0