Då var man nystylad!

Jag och andy var för att klippa oss hos min systers kompis och så här blev resultatet:









Jag blev faktiskt riktigt nöjd, dock kommer det ta ett tag innan man kan styla det ordentligt och innan man får till en riktigt bra frisyr som man trivs med men det kommer :)

Linnea

Hej Ellinor! Gud vad vacker du är i din nya frisyr :-) Passar dig utmärkt..

Jag har en fråga till dig - Det känns som om jag har samlat på mig mycket vätska de senaste dagarna. Under några veckor har jag ätit väldigt kolhydratsfattigt och i torsdags åt jag godis för att lyxa till det, det resulterade att jag samlade på mig vätska. Har du några tips om hur man kan få bort det (ska ha mens om några dagar också)... TACK PÅ FÖRHAND! Kram

2010-04-03 | 10:36:17 | http://eranfigaro.blogspot.com
Ellie

Linnea: hej gumman! och tack!. Ang din vätska så är det helt normalt, kolhydrater binder vätska och det resulterar i att du blir svullen speciellt när kroppen är ovan att äta kolhydrater som i ditt fall. Att du dessutom ska ha mens är också en bidragande faktor och det kan man tyvärr inte göra så mycket åt.



När jag gick på diet och hade ätardagar flyffade jag till mig väldigt mycket och jag testade med kaffe, flera koppar dagen efter eftersomd et är vätskedrivande och det funkade ganska bra!. Du kan ju testa iallafall. Annars försvinner det om några dagar



kram! och glad påsk!

2010-04-03 | 11:04:58 |
Josefine

Vilken rolig pussmun du gör, alltid roligt med mycket bilder på bloggar! När kommer träningen igång, nu har du väl råd med gymkortet iallafall? Kör hårt!

2010-04-08 | 13:40:23 |
Ellie

Josefine: haha ja det är väll lite det som är meningen med pussmunnen :). Just nu har jag inte råd, vill veta lite hur mycket jag har att röra mig med under några månader och se lite hur mycket jobb jag får innan jag binder upp mig på ett kort. Dock kommer jag skaffa ett så snart jag bara kan!.

2010-04-09 | 00:22:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0