Trött fredag

Då var även det klart!, nu har vi äntligen skrivit kontraktet med köparen av vår lägenhet och nu kan vi bara fokusera på vår egen flytt. Ska börja packa idag tänkte jag så man får undan lite, det är såå skönt med luftiga ytor och bra med plats:). Idag hade jag även tänkt träna TL med veronica vid 17 annars tänkte jag bara ta det lugnt det kan ju faktiskt behövas ibland.

Nu är det nästan precis 1 månad kvar till flytt och jag orkar knappt vänta längre!, nu är ju allt klart så inget håller oss längre kvar i lägenheten så nu väntar vi bara på slutet av november, hoppas det går fort!.

Nu ska jag fixa lite men vi hörs!

//kram

Linda

Hej!



Kul med flytt. Riktigt fint hus har ni köpt oxå.



Jobbar du inte på bageriet längre då blogg inlägg även kommer på dagen nu?



Ha de

Linda

2009-10-23 | 22:00:33 |
Anonym

Kul att det går bra att kombinera tyngdlyftningen med ditt jobb. Du slutar runt 17 vad jag förstått. Det blir snabba bud till tränmingen. Hur gör du när du flyttat? Åker du direkt efter jobbet? Vovven kanske kan sitta i bilen:). Ha det

2009-10-23 | 23:17:17 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0