Hålla tummarna

God morgon!

Snart är det dax att bege sig till jobbet. Idag är det äntligen fredag!, imorn är det SM i västerås i BB och BF och jag vill skicka en stor hälsning till alla som ska upp på schen ett stort lycka till!, ni är sååå duktiga!.

Idag är det dags för ännu en visning av vår lägenhet och än så länge är det en som ska kolla på den, lova att ni håller tummarna för min del idag!, måste få den såld nu. Det är bara drygt 2 månader kvar tills vi flyttar och det närmar sig snabbt :). Ska bli grymt skönt och få sitt eget lilla hus med trädgård helt oberoende av andra grannar i samma hus. Jag lär ju ha massa mysiga grillkvällar i sommar :).

Nehe nu måste jag göra mig klar för jobbet, vi hörs mina vänner!

//Kram


VÅÅÅÅRT HUS!



Anonym

heej jo då ja håller tummarna att de går bra ... men du såg ditt förra inlägg ska du börja tävla i strong women eller??

2009-10-03 | 02:38:21 |
Ellie

Anonym: nej det ska jag inte men jag vill testa styrkelyft/tyngdlyftning och skulle jag gilla det så skulle jag mycket väl kunna tänka mig tävla i någon av grenarna.

2009-10-03 | 17:16:27 |
Mollie

Kul med nya planer inom träningen! Men måste man inte vara väldigt stark i strongwoman? Får man fråga vad du tar i tex bänk, böj och mark? Och vad har du för längt och vikt? Lycka till om det blir tävlingssatsning!

2009-10-03 | 21:31:53 |
Anonym

aha ja okej.. ja de kommer nog gå grymt bra för dig tror ja.. för du är ju en tjej med power i :) när kommer de nå bilder då:) kram kram å hoppas du har en trevlig helg

2009-10-03 | 22:49:01 |
Ellie

Mollie: Ja visst är det kul, får bara se vad jag gör av det för ännu är jag inte hundra % säker men testa vill jag iallafall. Sedan är det inte strongwomen jag ska testa utan tyngdlyftning/styrkelyft. Vad jag tar i de övningarna? ärligt talat är det urkasst nu när jag itne tränat regelbundet på ett tag haha men det går alltid att träna upp:) kör hårt med träningen!



Anonym: Ja vi får se hur det går:) och bilder vet jag inte, har haft lite bloggtorka men jag kommer igen snart :)...kram

2009-10-03 | 23:26:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0