Det är för sent...

För ett inlägg just nu.Jag har inte kunnat komma in på bloggen på hela kvällen så nu är det lite sent för ett långt inlägg. Hur som heslt var jag och tränade idag och sammanfattningen av passet får ni imorn...

Kramar Ellie!

Mia

Grattis till nya sporten cooolt !!!! Hinner du träna efter jobbet? Ni stänger väl konditoriet ganska sent och du måste hinna äta något innan du sticker iväg? Ha det Mia

2009-10-13 | 07:51:23 |
Ellie

Mia: Tack!. Jag tränar direkt efter jobbet för annars blir det svårt att hinna med. Jag försöker äta något precis innan jag stänger vid 16,30 och så direkt till AK. Ha det bra!

2009-10-13 | 07:55:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0