Uppe lite efter tuppen...

För att köra ett pass Cardio innan frukosten. Körde på crosstrainern och körde lite lätt styrka med min skivstång för att få upp pulsen lite yttligare. Blev ca 20-30 min och allderles lagom. Nu sitter jag och äter min frukost bestående av :


Min supergoda proteinsmootie! som består av lättkesella, frysta jordgubbar, fun light, minimjölk, canderel :).

Snart dvs vid 12,30 ska jag träffa Veronica och hennes Krille då vi ska ta en lunch på ett arbetarcafe som ligger i stan. Sedan vid 17 är det dags för dagens andra träningspass nämligen TL.

Vi hörs snart igen!


Nytagen, svettig och dann tidigt på morgonkvisten

Lite inspiration av Jennifer Nicole Lee:)



Daniel

Är du nytagen eller är fotot nytageT? ;)

2009-11-02 | 15:57:21 |
Ellie

Daniel: bilden förstår du väll

2009-11-02 | 20:19:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0