Från sjukbädden

Hej min läsare!

Då var det söndag ännu en gång och jag sitter bara här hemma och tycker synd om mig själv. Jag har ringt och sjukanmält mig till susanne då jag mår på tok för dåligt för att överhuvudtaget vistas bland livsmedel och med kunder. Dessutom känner jag att jag inte orkar jobba bär jag är så nere. Det blir till att plugga på teorin nu när man är hemma:), någon nytta måste man väll göra :).

Inte nog med det så flyttar vi ju faktiskt om mindre än 1 vecka nämligen på lördag och det känns sååå roligt för nu längtar jag verkligen. Lite nervös är man väll endå eftersom det är ett hus det handlar om, lite större än vad vi är vana vid eftersom vi bott i en tvåa nu på 70 kvm haha!.

Nu ska jag fixa lite mat i form av pytt i panna med 3% korv, råstekt potatis och lök mums!!.

kram kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0