Era lyckönskningar fungerade!

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN!!!

 Jag trodde faktiskt jag hörde fel när han sa det för han sa "din helhetskörning är godkänd" så jag satt bara och väntadepå ett MEN, det kom inte. Istället kom min körlärare stefa inrusandes och frågade om jag blivit godkänd, då säer uppkörningsledaren "ja hon är godkänd!". Inte förrän då förstod jag att ja faktiskt blivit godkänd och då blev jag så glad att jag knappt kunde hålla mig för gråt. Stefan sa att killen jag körde upp med är stans absolut bästa uppkörningsledare så jag hoppades verkligen att han hade rätt vilket han så klart hade!.

Ni kan inte ens gissa hur nervös jag var! jag skakade hela tiden under körningen och även efter, det kändes som jag hade 40 graders feber MEN konstigt nog så tog jag det väldigt lugnt och om jag ska sammanfatta körningen själv så gick det inte alls bra för jag fick motorstopp typ 2-3 gånger och sista gången på väg in till vägverket efter körningen mitt framför min körlärare haha!.


En riktigt glad Ellie!


Han märkte att jag var nervös men tydligen gjorde jag inget större fel eftersom jag klarad det. Hela vägen hem log jag som aldrig förr och när jag kommer hem till mina föräldrar och berättar att jag blev godkänd så vrålade båda två ut "NÄHÄ!!!! GRATTIS!!" då kunde jag inte hålla mig längre då började jag storgråta av lycka!.

Jag har suttit ända sedan dess och tänkt på att jag inte behöver bevisa körningen för någon mer, härdanefter klarar jag mig själv. Dock måste jag gra teorin innan jag kan köra själv men den fick jag inbokad 3 dec kl 8,15 :).

Idag blir det fest! ska unna mig något riktigt idag för idag har jag varit DUKTIG.


Tack så oerhört mycket för era lyckönskningar, det har varit guld värt. Innan jag skulle iväg pratade jag med min mormor i himlen att hon skulle hjälpa mig, jag tände även mitt dopljus vilket jag brukar göra om jag vill samla lite krafter+ att jag hade med mig min gula lyckonalle som jag fått av mamma så det var inte konstigt att jag klarade det :)...

Tack ännu en gång, idag är jag den lyckligaste i världen!

//

Anonym

Lycka nu till med teoriprovet! Du har väl två månader på dig så det blir nog inga problem?!

2009-11-25 | 14:30:28 |
Ellie

Anonym: japp! nu har jag 2 månader from idag att göra provet. Självklart ska jag se till att få godkänt nu den 3 dec :)

2009-11-25 | 15:23:02 |
Roger Häggström

Gratulerar bruden!

//Ragwald den förskräcklige

2009-11-25 | 23:03:05 |
Ellie

Roger: TACK!!

2009-11-26 | 08:23:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0