Underbar helg med piskrapp!

Denna helg har varit bland dom trevligaste på länge måste jag erkänna. Igår var vi hos Philip och Frida och hade det hur mysigt som helst. Philip och Andy repade först på förmiddagen och sedan begav vi oss till Linköping och började med att handla lite gott till middag. Det blev tacos och vi pratade om allt mellan himmel och jord, Andy och Philip pratade musik som vanligt. Vi gick tom en skogspromenad med Kiwi senare på kvällen och det blev en runda på 2,5 km. Vi var inte hemma förrän vid 12 på natten hihi.

Innan vi åkte till Linköping igår så blev det träning för min del. Ben och mage var det och det gick ritkgit bra, så br aatt jag har svidande träningsvärk idag hihi. Mitt största problem nu är mitt hopprep, det har blivit grymt dåligt på så kort tid. Man kan inte hoppa mer än någon minut innan hopprepet snurrar ihop sig som en ända knut, vilket resulterar i att man får sluta hoppa och virra ut det igen. Det är grymt irriterade och nu har jag hittat mycket bättre hopprep, dock kommer dom från usa och när ajg skulle beställa ett (hopprepet kommer från Golds gym) så gick det inte att beställa till sverige!!. Så nu kollar jag febrilt efter liknande på andra ställen för jag har inte hittat något liknande i sverige.

Någon som vet om det finns något liknande i sverige?.

Det är detta rep som Jennifer Nicole Lee använder sig av :)


Eller detta från Golds Gym:). Som ni ser så sitter repet fast helt anorlunda mot de som finns i sverige och därför tror jag dessa är mycket bättre!.

Idag har det blivit träning igen och denna gång armar och bröst. Försökte ven hoppa rep men det gick inte så det kanske bara blev 10 min sammanlagt haha, jag tänkte dock ut på en långpromenad i skogen senare för det har blivit en hit i familjen Liljas liv :) hihi.

Lite bilder från gårdagens träning och myskväll med Philip och Frida:)


Gårdagens Gymoutfit

Hopprepsdax! även om det INTE gick bra:(



En annan anledning till varför mitt hopprep inte är det bästa är för varje gång jag "snavar" på repet så piskar det till mig på baksidan av armarna och ryggen. Dessa märken är från gårdagen och jag kan säga att det var mycket värre innan+ att det gjorde sååå grymt ont!. Man kan tro att Andy piskar mig om dagarna haha.


Frida, Philip och Andy!


Jag kom också med på ett hörn:)

Nu blir det MAT!!

kram kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0