Sjukling

Hej vänner!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men var hemma från jobbet idag. Vaknade vid 5 i mose av att jag hade fruktansvärt ont i magen och världens illamående. Jag kräktes tom men nu mår jag lite bättre så det är möjligt att det bara varit en matförgiftning. Skulle egentligen haft ett joggingpass idag men som ni förstår så blev det inget.

Jag sov fram till kl 13,30 idag och kanske var det sömnen som fick mig att må bättre,vad vet jag?. Ev blir det jobb imorn om jag känner mig helt bra och då blir det även gymmet men det återstår att se imorn bitti.

Har förövrigt bara varit hemma hela dagen och inte gjort något alls vilket varit skönt det med, det är klart man tänkt på jobbet för jag älskar verkligen och jobba och det märks extra tydligt när man är hemma och är sjuk.

Nu ska jag lägga mig och krama kudden ännu en gång men denna gång för natten. Hoppasni haft en bra träningsdag och ni för gärna inspirera mig med att berätta för mig hur era pass gick och vad ni gjorde.

kram på er alla!


Ja den här bilden inspirerar iallafall mig :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0