Morgonpromenad avklarad!

Vaknade lite tidigare än jag tänkt idag, 8,30 blev det och jag kände att eftersom jag endå går upp så tidigt kan jag lika bra gå på en morgonpromenad innan frukosten. Det blev det och det blev nästan samma runda som jag gick under min första diet så det väckte lite gamla minnen:). Jag tog av lite tidigare för att inte vara ute mer än 60 min då den riktiga rundan är mellan 1,15- 1,30 lång och det slutade med att med ett raskt tempo var jag ute i 45 min. Det var riktigt skönt att få komma ut och röra på sig men benen kändes som tunga stockar efter ett tag.

Nu har jag precis ätit min goda frukost bestående av:

1 proteindrink, en shot citronsaft (för c-vitaminets skull),1 stort glas vatten,1dl osockrad yoghurt, några vindruvor,1 näve dinkelfras, 1 näve valnötter, lite solrosfrön. Hur gott som helst!

Som sagt så blir det snart gymmet i form av ett ben och vadpass, ska även slänga in lite mage eftersom jag inte körde det i torsdags. Efter passet blir det även ett hopprepspass och även det på gymmet då det går lättare att hoppa inne där det är helt plant. Sedan ger vi oss av till Linköping ännu en gång:).

Vi hörs!


Inspiration! i form av Jennifer Nicole Lee





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0