Inspiration!!

Hej Vänner!

Dagen idag har varit riktigt skön och det har varit väldigt fint väder, dock ganska blåsigt men jag har hunnit gått på 2 lite längre promenader och ena tillsammans med Malin.

Imorn är det jobb igen och det ska bli ganska skönt och göra lite nytta igen. Både igår och idag somnade både jag och andy efter middagen och sov någon timme och det är grymt skönt men OJ så seg man blir efteråt, jag är fortfarande seg och då var det endå ett ex antal timmar sedan jag sov haha.

Jag har faktiskt fått en del inspiration och denna inspiration kommer från en viss Jennifer Nicole Lee som är en grym förebild för mig. Visst kanske inte den riktiga kroppen som jag eftersträvar men hon har en grum kropp och har ett underbart utseende. Att hon dessutom varit överviktig kan man ju knappast tro men så är det faktiskt. Man kan helt enkelt säga att hon är en riktig fitnessmamma som gett mig inspiration till lite extra cardio som jag ev kommer att börja med nästa vecka nu när jag vilar lite från styrketräningen. Hon är en riktig hejdare på hopprep så jag ska faktiskt införskaffa mig ett. Det är ett grymt bra redskap som man kan ta med sig överallt och så blir man ju lite som barn på nytt, hopprep är definitift underskattat!.
    
Före till höger och efter till vänster. Kan hon kan väll alla eller vad säger ni?

tror jag dessutom kommer att köra lite intervaller upp för en grymt brant backe som jag har ca 1 min från mig som jag tänkte köra lite i. Nu kan jag ju lägga mer energi till cardioträningen och kanske få ge den lite extra tid och sedan när styrkan sätter igång igen sedan så är det kanske lättare att fortsätta om jag hittat någon cardioform som jag gillar. Det får bli en liten prövotid:).

Nu tänkte jag ta ett snabbt bad sedan väntar sängen...hoppas ni haft en underbar helg!

massa kramar!


Mer info finns på www.jennifernicolelee.com där hon även hjälper andra kvinnor att nå sina drömkroppar



Lars

Såg en länk till er hemsida i en av kommentarerna och klickade mig dit. Vill göra dig uppmärksam på att den ligger svartlistad för den misstänks sprida malware. Kan bero på dåligt kodade funktioner på sidan som utnyttjas av folk som vill sprida sin kod. Kolla upp det innan ni släpper sidan live så ni slipper arga kunder som fått skit i sina datorer pga hemsidan.

2009-05-11 | 10:38:05 |
Ellie

Lars: Jasså vad konstigt för den har aldrig varit så tidigare. Får kolla upp det med de som gör sidan så får vi se vad han säger...tack för hjälpen

2009-05-11 | 18:50:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0