Aktiv helg

Morgonstund!


Nu sitter jag här efter att ha ätit en riktigt god frukost!, innan frukosten blev det ett litet pass hopprep på gården men jag orkade bara 20 min eftersom jag var så grymt hungrig, tom så hungrig att jag var på dåligt humör!. Nu har jag dock fått i mig lite frukost som idag fick bestå av yoghurt utan tillsatt socker, lite valnötter, solrosfrön, några vindruvor och en tekaka med mjukost. Snart blir det dessutom träning och idag blir det så mycket som axlar, mage, rygg. Hade tänkt att  köra 3 pass styrka den här veckan eftersom jag nu är ledig torsdag och fredag+ hela helgen så varför inte passa på att vara aktiv då:).
 

Annars har jag inte planerat så mycket av dagen riktigt utan det får bli som det blir, jag är dock sugen på en liten promenad ev jogg senare idag så kanske blir det en kombination. Först en promenad med Kiwi och sedan jogga samma runda men vi får se. Annars blir det bara promenad.


I morse höll jag knappt på att komma ur sängen!, jag var så trött efter gårdagens arbete att jag var som förlamad i morse. Konstigt nog drog jag mig upp ändå och drack mitt kaffe och vatten och gav mig ändå ut. Det var mycket på jobbet igår, först gjorde jag tre satser skorpor, gräddade dom och hann även torka några+ att jag gjorde 300 strutskakor. När jag sedan kom hem tog vi en fika hos Andys pappa och jag var så trött att jag nästan somnade i soffan hos honom haha!, jag var inget vidare social haha!.


En sak är i alla fall inbokat och det är på lördag då jag och Andy ska träffa Philip, en kille i andys band. Jag ska få träffa hans flickvän för första gången så det blir att hälsa på dom och ev hitta på något skoj. Jag brukar inte vara så social utanför jobbet eftersom jag oftast är så trött att jag inte orkar men det ska bli så grymtkul att jag verkligen längtar!.


Ne he nu måste jag fixa mig inför gymmet men vi hörs senare!!




Lina

Har du fått någon tid hos din läkare för tröttheten?

Du säger ofta att du är trött.

2009-05-21 | 23:13:49 |
Ellie

Lina: nej det har jag ännu inte fått men jag ska boka så fort jag får lön.

2009-05-22 | 11:56:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0