Premiär X-Fit!



På worldclass är det  nu premiär för ett helt nytt gruppträningspass. Passet heter X-Fit och  enligt  worldclass är det ett pass för dig som vill utsätta din kropp för livets utmaning!, visst låter det spännande?.

På deras hemsida beskrivs passet enligt följande:

Då har det äntligen kommit en pass för dig. Poliskår, brandkår och en mängd athleter har under lång tid tillbaka tränat detta. Nu har träningsformen äntligen kommit till World Class. Passet riktar in sig på människor som vill förbättra sin fysiska prestationsförmåga. X-Fit är en kombination av styrketräning och konditionsträning som bygger på funktionella övningar. Passet genomförs både med och utan redskap, med enkla styrkeövningar jobbar du igenom hela kroppen. Dessa utförs under hög intensitet och med ständig variation


Dessutom ett pass utan krånglig koordination!

Visst låter det kul!? jag funderar själv på att testa. Någon som redan testat?

Snart bär det av till gymmet för rygg och vader.

Är ni fit for fight?, det är jag!!

/Ellie






Anna

Jag har inte testat, men är självklart nyfiken på allt nytt :o)!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0