Inför Hardcore på gymmet!!

Idag är en sån dag där man skulle vilja vara ute istället för att sitta inne. Det är grym solsken här i Norrköping och visst det är lite små kallt men eftersom det är så skönt med sol gör det liksom inget. Kiwi ville tom gå långpromenad idag och det är sällan hon vill det nu för tiden. Har köpt nya body idag och har suttit och fått massa inspiration till mitt pass idag. Ben, triceps och mage ska piskas idag vilket betyder att det kommer bli ett ganska långt pass och speciellt då jag tänkt köra lite cardio också men men, när jag kommer hem väntar middag så jag får köra hårt. Jag kan ju alltid lockas med att köra jag inte tillräckligt tungt på styrkan får jag ingen middag :) , vad jobbigt det skulle bli haha.


Ben har alltid varit min hatmuskel som jag hatar att träna, det är liksom inget roligt. De flesta muskelgrupper på överkroppen älskar jag att träna men just ben är inget jag gillar men tyvärr måste man ju träna igenom alla muskelgrupper för det skulle se lite småkul ut om man hade enorm överkropp men pinnben. Nej det är nog inte riktigt mitt ideal, vad är ert ideal på den perfekta kroppen om den nu finns?.


Nu ska jag fixa proteindrink och sedan bär det av till gymmet som sagt, hörs ikväll !


/Ellie


Denna ursnygga tjej nämligen Anna-Maria Lacatus inspirerar mig enormt just nu!. Vinnare av långa klassen body fitness på fitnessfestivalen 2008.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0