Födelsedagen hittills i bilder

Nu har mina föräldrar varit här och fikat och jag fick lite småpresenter, mest skönhetsprodukter i form av lipgloss, parfym, cocostvål som jag gärna trycker upp i näsan då jag tok älskar cocos!, duschgel, och ett träningslinne. Tårtan som Malin gjorde var grymt god och var väldigt lik prinsessnårta fast bara hälfen haha. Sidorna var nämligen doppade i chokladströssel och på tårtan var det ett marsipanlock. Innuti var det hallonsylt *mumma*. Här är lite bilder en så länge från min dag:


Dagen började med en stadig frukost då dagen annars inte kommer vara den nyttigaste dagen i mitt liv precis. Den bestod av verum hälsofil päron/vanilj lätt och lättsockrad, goldmusli, blandade nötter bla mandlar, solroskärnor, Cashewnötter etc och till detta en grov osötad smörgås med ost och tomat och ett glas färskpressad juice apelsin och grape.

Dags och baka snoddas, här är glasyren


MUMS!!

Färdig!

Malins tårta från Norells så klart!.

Mitt lipgloss jag fick av mina föräldrar

Lite suddig


Min dag fortsätter!

/Ellie

Cecilia

Va snygg du är i ditt nya lipgloss! Vad är det för märke och färg? Sketasnyggt iaf:)



Kan ju berätta att ang ålder går det åt andra hållet också. Jag tycker de som "bara" är 30 är jätteunga;)



Kram och njut ordentligt av din dag!

2009-03-13 | 19:14:29 | http://www.teampalmkvist.blogspot.com
Elin

Grattis på födelsedagen! Och grattis till jobbet oxå, superskoj! Hoppas du haft en härlig dag å att kvällen blir det med!

2009-03-13 | 19:41:50 |
Ellie

Cecilia: Tack vad snällt!jag vet att jag passar bäst i mörkare färger. Märket på den var COULEURS NATURE Leveres Fix'intense 2 i 1 och går att köpa på yves rocher www.yvesrocher.se, färgen är Rose 10.

och ja jag ska NJUTA av dagen...puss



2009-03-13 | 21:48:17 |
Ellie

Elin: Tack gumman! jag håller med, det är suuuperskoj!!. stor kram till dig

2009-03-13 | 21:49:10 |
sussi

d e en jäkla haka du ligger inne med..

2009-03-18 | 11:40:39 |
Ellie

Sussie: Va??!

2009-03-18 | 13:47:08 |
Daniel

Va? är du 22år?

Jag trodde du var mycket yngre... Du uppfattas så iaf.

2009-03-18 | 16:52:51 |
Ellie

Daniel: Jasså det var ju tråkigt och höra

2009-03-18 | 17:57:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0