Jag smälter!

PUHHH vilka varma sommardagar det varit!, jag trodde aldrig jag skulle säga detta men nu behöver vi verkligen lite regn!. Nästa gång då det blir regn kommer jag vara den första som går ut och ställer mig där bara för att kyla ner mig!. På jobbet blir det bara varmare och varmare för var dag som går så det ska bli skönt och få lite semester. Det är tom så pass varmt att degarna svättas!. Idag bakade jag nämligen choklad/Apelsin biskotti och degen såg helt svettig ut hihi.

Det värsta är att min varma dag har inte tagit slut ännu, nej jag står nämligen i tvättstugan och ska städa lite här hemma. Jag har verkligen ingen lust alls men det är tyvärr sånt som måste göras. Träningen har jag vila från idag men ev senare går jag ut och hoppar lite hopprep. Köpte nämligen ett nytt hopprep här om dagen som bara kostade 49:- så vi får väll se om det är bättre än mitt gamla som faktiskt var mycket dyrare (dyrt måste inte alltid vara bra).

Träningsvärken sitter iallafall där den ska sedan jag körde bröst och axlar i går, riktigt stel känner jag mig. Imorn tänkte jag ta mig upp vid 7 för att hinna med ett pass på gymmet innan jobbet så jag ska försöka lägga mig hyfsat tidigt idag.

Nu måste jag sätta igång med städningen men vi hörs!

kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0