Bilder från min helg

Tänkte ta mig lite tid att för en gångs skull lägga upp lite bilder från min superroliga helg. Här kommer de:

 
Patrik (Putte) fick agera grillmästare:)


Det hela började på min gård:)


Hela gänget, hungriga och förväntansfulla vad kvällen skulle bjuda på:)


Lite filosoferande fanns det också tid till.Här med Jimmy och puttes kusins kompis


Dålig bild men tv tittande var också en aktivitet under förfesten:). Nu hade även Aisha hittat till oss.


Putte och jag på min balkong


Malin, Anna och jag!


Kusinerna!

Aisha påpekade att detta inte skulle vara en spännisbild utan hon skulle visa klockan, frågan är om man tror på henne? hihi.



Efter ett gäng drinkar vågade iallafall några att svänga sina lurviga





Anna och Malin!

Vissa var lite väl närgångna:)


Fortsätter med fler bilder i ett annat inlägg:)

Anonym

Brunetterna va snygga,tror ja såg dom på palace..

2009-06-16 | 16:10:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0