Snart gymmet

Snart är det dags för dagens pass vilket kommer att bli rygg och mage. Egentligen har jag ett pass kvar den här veckan och OM jag orkar kommer jag köra det passet lite senare ikväll för då har jag kört igenom hela kroppen denna vecka. Mitt andra pass kommer då ev att bli ben och armar, mycket beror på hur trött jag blir i ryggen. Om det är så att det inte blir ett andra pass kommer jag endå gå dit och köra lite cardio då andy ska dit. Jag känner mig riktigt seg och lite smått ont i halsen har jag dessutom men jag kommer trotsa och ta den risken.

igår blev det födelsedag hela dagen!, Kiwi fyllde nämligen 2 år igår!, min stora flicka!. På något sätt tror jag hon märkte det för hon vägrade att bli lämnad ensam då hon satt igång och skälla direkt om vi gick utan henne. Det blev ett roligt litet firande, hon fick några packet av både oss och mina föräldrar och av oss fick hon ett nytt halsband, ett vitt med 2 rader glittrande pärlor om glittar jättefint i solen. Hon har haft många liknande tidigare och de är verkligen superbra kvalite!. Dessutom fick hon en ny tröja/klänning som hon var grymt söt i. Inte nog med det fick hon godiskorvar, chokladben (för hundar), och torkad kyckling (även det för hundar). Av mina föräldrar fick hin grisöron och tugggodispinnar. Inte nog med det så köpte vi tårta till både Kiwi och mina föräldrar då de hade bröllopsdag. Kiwi blev väldigt glad för sin gräddtårta med hallon:).


Kiwis nya klänning! från grissly 259:-



Hennes nya halsband från Grissly 289:-

Nehe nu blir det snart gymmet, ska svälja lite kosttillskott och fixa dagens träningsplanering och dricka upp mitt kaffe. Vi hörs senare!


Lina

Lycka till på gymmet :)

2009-07-19 | 12:29:05 | http://metrobloggen.se/fitnesslina
Ellie

Lina: Tack gumman!

2009-07-19 | 14:22:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0