Jag lever!

Var inte oroliga!, har bara haft en hel del att göra den sista veckan på semestern. Vi har nämligen börjat renovera vår lägenhet genom att måla om. Vi har hunnit måla om i vardagsrummet och har halva sovrummet kvar, sedan ska vi även måla om i hallen och lägga golv i sovrummet men det kommer bli lite senare för vi vill måla om i sovrummet och i hallen först.

Inte nog med det har vi varit på landet från Torsdag till fredag (idag) och träffade 2 av våra vänner som vi alltid träffar 1-2 gånger om året (vi bor på tre olika platser och därav inte så ofta). De har haft ett band i ihop så de har alltid bandträffar som sagt 1-2 gånger om året och denna gång var vi i Jonas föräldrars lantställe utanför Linköping och hade riktigt trevligt. Bilder kommer ajg lägga upp de närmsta dagarna men nu är klockan bra mycket så jag orkar faktiskt inte skriva mer.

Pga av fullt upp den senaste veckan har jag ännu inte hunnit med att träna, vi vill hinna måla så mycket som möjligt innan vi börjar jobba igen på Måndag då vår semester är slut.


En bild från i morse, nyvaken på landet i full färd att dricka min proteindrink:). Visst har man sexiga kläder:P hihi

Vi hörs imorn!

kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0