Då var det dax igen..

För veckans första gympass som idag består av axlar. Gårdagen var en riktigt seg dag då jag var så fruktansvärt trött att jag knappt orkade göra något alls. Jag hade dessutom vaknat med huvudvärk som satt i hela dagen som inte direkt gjorde saken bättre. Jag var hemma nästan hela dagen igår. Idag däremot så måste jag ut och röra lite på mig känner jag, jag är fortfarande väldigt trött men den här gången vill jag trotsa den.

Föresten har jag glömt och berätta vad läkaren sa när han ringde mig efter att jag tagit de prover som behövdes. Han konstaterade att alla värden låg på det normala dvs blodvärderna, sköldkörtelvärden, etc. Det ända han kunde se var att mina njurvärden var lite låga men att det kunde bero på att jag var fastade när jag kom och gjorde proverna för då brukar tydligen dessa värden vara lite lägre. Han visste dock inte vad mina symtom kunde bero på men han ville inte släppa mig ännu. Vi kom överens om att vi skulle ta om proverna igen om 2 månader för att se om det har förändrats samtidigt som han under denna tid skulle prata med kollegor och forska lite vidare på vad som kan vara fel. Jag skulle dessutom under dessa två månader föra dagbok hur jag mår för att ev se samband med tröttheten och se vilket mönster det har.

Så jag är fortfarande väldigt ovetande över vad som kan vara fel, jag ville verkligen att han skulle säga att det var något som var fel redan nu så jag slipper grubbla över det men tyvärr blir det att vänta ännu en gång. Jag skulle dock komma tillbaka igen om jag kände att det blev värre inom dessa månader.

Nu måste jag iväg till gymmet

vi hörs!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0