Nattligt inlägg

Ja nu börjar jag verkligen bli trött, men jag har ännu en sak kvar att göra innan denna dag är slut för min del och det är att gå ut med Kiwi en sväng när andy kommer hem. Det är faktiskt en tradition för oss och det är att när han jobbar eftermiddag dvs han kommer hem vid 01,00 ungefär (han pendlar till jönåker som är 4,5 mil*2) och då finns det inget bättre sätt att avsluta agen genom en promenad och lyfta tankarna. Vi frågar varandra vad som hänt under dagen och då svarar oftast andy att det strulat med någon bandare haha!! det är rätt vanligt faktiskt (han jobbar på en takpannefabrik), och jag berättar oftast om träningen eller något annat som vanligtvis händer varje dag (ja mitt liv är inte så variationsrikt för tillfället). När man sen kommer hem och är lite smått genomkyld så finns det inget skönare än att krypa ner i sängen och sova.

imorn ska det faktiskt hända något ovanligt. Då kommer Södermanlands Nyheter och gör ett träningsrepotage med mig, vad det ska handla om vet jag faktiskt inte  riktigt. Vi kommer ta en del bilder också och den här gången ska jag be om att få bilderna på mailen, glömde det förra gången så det får jag absolut inte missa (jag var nämligen med i Norrköping Tidningar 2007). Jag är faktiskt jättenervös för vi kommer ta bilderna vid 15-16 tiden och det är då som de flesta börjar droppa in på gymmet, snacka om pinsamt men det gäller att stänga ute alla personer som kollar snett och undrar vad f*n man gör haha!.

Ang företaget så OM jag itne får öppna det jag tänker på så kommer jag kanske kunna öppna något annat, ska prata med Nyföretagarcentrum på måndag och då ska jag säga om det här förslaget också. Ev kommer vi kunna ta mindre lån då eftersom det är lite mindre verksamhet men detta är inget franschise utan något jag helt kommit på själv så det är lite andra saker och fixa också. Jag har många planer vetni haha!!.

Jag sa ju att jag hittade massa snygga bilder på Jamie Eason så jag tänkte dela med mig av några....Ja vad säger man?











För er som inte vet vem jamie Eason är så är hon både glamourmodell och IFBB Pro (fitnessfigure proffs i USA). Jag bara älskar hennes frisyr!!, den ska jag klippa nästa gång och färga mitt hår ljusare:). Många har ju pratat om att jag skulle passa i Page så jag får väll klippa till det när mitt hår växt ut lite.


Olle

Har du kollat upp så det är OK att du publicerar bilderna i din blogg?

2009-01-29 | 11:48:38 |
Ellie

Olle: nej det har jag inte tyvärr men eftersom dom ligger på internet och inte är skrivskyddade så antar jag att det är ok.

2009-01-29 | 13:29:20 |
Olle

Skrivskyddade? Alla bilder (även på Internet) tillhör upphovsmannen och får inte användas utan lov.

2009-01-29 | 14:51:32 |
Ellie

Olle: jo det men sedan tror jag absolut inte att alla frågar om de får låna bilder av folk heller. Jag skrev var bilderna kom ifrån så jag har på något sätt inte tagit någon bild utan sa att jag hittat dom på hennes myspace. Jag har heller inte använt dom för ett dåligt syfte utan då hon är en förebild så publicerar jag dom av just den anledningen.

2009-01-29 | 18:07:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0