Flytt dax

Ja nu är man på plats i mina föräldrars halvtomma lägenhet. De håller just nu på med första lasset. Jag hatr verkligen att flytta, det finns inget som är så tråkigt som det. Däremot finns det inget roligare än att packa upp alla saker och bestämma hur det ska så, helt enkelt efter eget tyckte och smak.

Mitt jobb kommer att påbörjas efter detta lass, när vi är på det nya stället. Det finns en så grymt liten hiss i det här huset att mina insatser inte skulle göra mycket nytta om man säger så haha.

Antar att detta kommer ta hela dagen men jag kommer blogga endå så gott jag kan, är det inte smidigt med en laptp:).

Vi hörs senare...puss på er!! oxh ha en strålande dag!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0