Blandade bilder forts...

Vet inte när dessa bilder togs men någon gång under min senaste diet iallafall.





Lite senare in på dieten




Här var också någon gång under dieten men detta var nog en tid innan bilderna ovan.





En väldigt gammal bild på mig och Pelle när jag andy, pelle och ett litet gäng var på the cromwell house. Det är killen jag pratade om som har en webbfirma och det är även han som gjort min ursnygga header. Länk till hans hemsida är www.oneman.se


Jag och patrik första gången vi träffades (en underbar vän!) som var på ålandsfärjan tillsammans med ett gäng av hans polare (till vänster Liselott en av hans polare som var med under färden:))


Hos frisören någon timme innan mitt och andys bröllop som ägde rum 9/12 2006!. Frisyren gjorde jag hos andys faster som är frisörska och äger salong NON i norrköping. Jag blev grymt nöjd och älskar den ursnygga håruppsättningen!.


Jag och andy utanför kyrkan precis efter vigseln i matteus Kyrka (vi bor några 100 meter därifrån hehe). Andy var fortfarande långhårig där:)

Det var verkligen en salig blandning bilder. Jag bara äslar bilder!!.
Glömde föresten säga att jag fått hem det nya mobila bredbandet nu!. Tyvärr kunde jag inte hämta ut det eftersom andy står på det och han jobbar men det blir att blogga från min  nya laptop för första gången imorn...JIPPI!!.




sid

Sist bilden är från ditt bröllop va? Så fin.

2009-01-28 | 10:22:40 | http://www.fitnessguru.se/
Ellie

Sid: Japp det stämmer!!, jag är riktigt nöjd med bröllopet faktiskt. kram

2009-01-28 | 10:39:01 |
Johanna

Jättefina bilder, men snälla... ta bort musiken från bloggen. Oerhört störande för oss läsare!

2009-01-28 | 13:42:10 | http://inshape.blogg.se/
Ellie

Johanna: jasså jag hade hoppats att ni skulle tycka om lite musik i bakgrunden. <du vet väll att du kan stänga av den?. jag kan ta bort den om ni tycker det är jobbigt...kram

2009-01-28 | 14:25:17 |
Anonym

Jag håller med Johanna - musik som går igång automatiskt på en websida är aldrig bra. Det är möjligt att man råkar ha volymen på högsta, surfar på arbetet eller nåt annat opassande. Även om musiken i sig är trevlig, så gillar de allra flesta inte detta utan vill isf starta musiken själv. Tänkvärt tips :)

2009-01-28 | 16:43:05 |
Ellie

Anonym: tack för tipset!! har tagit bort musiken nu iallafall...

2009-01-28 | 20:04:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0