Myshelg

Gårdagen vart en väldigt lung och skön dag. Det enda vi egentligen gjorde var att kolla på melodifestivalen. Jag är egentligen inte mycket för att bara vara utan vill alltid göra något, speciellt när man vet att helgerna går så fruktansvärt fort. Annat var det i julas när andy var hemma hela jul och nyår, då satt vi bara och inte gjorde något. På något sätt var det jätteskönt för då visste man att han var ledig så länge att det inte gjorde något att bara slappa. Hela julen och nyår satt vi och spelade olika former av dataspel, hej och hå vad tiden går fort då!!.

Idag blir det dock att åka en sväng till linköping och Ikanohuset och kolla runt lite, kanske blir en kaffe också:)?.

Måste sticka nu, skriver sen....puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0