Fredagen den 13:de


Dessa filmer älskade jag när jag var liten, man kan säga att jag är uppväxt med dom. Konstigt?.

Hej vänner!!. I
dag är det fredagen den 13:de februari vilket betyder att det är min dag!! hehe. Om exakt 1 månad fyller jag 22 år. Varför jag säger att det är min dag är helt enkelt eftersom jag föddes Fredagen den 13 :). Så för mig är det en turdag:).

Är ni rädda för fredagen den 13mars? om ja varför?

Snart tänkte jag gå iväg och träna, blir rygg och vader idag men innan passet blir det lite lunch för att öka förutsättningarna till ett bra pass haha. Jag är iallafall riktigt motiverad just nu. Morgonen började med att jag hoppade och stutsade av energi, det behövdes!. Jag var också glad eftersom jag gått ner 1,1 kilo sedan i måndags:). jag har satt upp ett mål och det är att gå ner ca 3,8-4 kilo till så vi får se hur lång tid det tar. Då hamnar jag nämligen på min trivselvikt på 57 kilo.

Vi hörs efter träningen!


ragwald

Hoj!

Fredagen den 13:e e ingen speciellt hemsk dag tycker jag.

jag e go och gla alla dar jag.

guds frid

//Ragwald

2009-02-13 | 13:22:58 |
Lena

Tycker din så kallade "fitnessblogg"inte handlar speciellt mycket om träning. Inte tycker jag att du är speciellt målmedveten heller, utan har den ena ursäkten efter den andra hela tiden. Döp om bloggen och kalla dig inte "fitness"är min åsikt. Vi som är vältränade retar oss på det.Det syns verkligen inte på dig.Gamla kort är passserat, formen är färskvara.

2009-02-13 | 16:52:27 |
Ellie

Ragwald: Vad bra att du alltid är go och glad, så ska man vara!



Lena: Om du kollar så står det Ellie Lilja my life as a fitnessfreak etc och ingen har sagt att det är en fitnessblogg. Om du dessutom kollar på presentationen skriver jag även där vad jag skriver om. Vad du sedan tycker är upp till dig. Om ni "vältränade" retar er så mycket på min blogg ber jag er att inte läsa den alls punkt

2009-02-13 | 17:14:02 |
caroline

Ner 1,1 kg på 4 dagar?! Människa hur gör du. Tränar också en hel del men att gå ner så mkt me samtidig styrketräning e ju omöjligt:D

2009-02-13 | 18:45:21 |
Anonym

Caroline: haha!! underskott av energi, och träna gör att man går ner. Hur jag annars gör? hmm ja det är det jag gör, testa JS-dieten som jag gör nu så kan jag nästan lova dig att du kommer gå ner!. Kör hårt!!

2009-02-13 | 19:25:53 |
Nillan

Hur ska du kunna behålla din vikt? ska du alltid äta jornötssmör? Om du börjar äta som vanligt igen går du äkert upp igen.

2009-02-15 | 06:15:19 |
Ellie

Nillan: Min plan är att äta mindre än jag gjorde förut och inte äta så mycket kolhydrater ev kanske höja fettet istället som nu. De som gått denna diet tidigare har max gått upp ett par kilo efter dieten så jag ska förska hålla den.

2009-02-15 | 10:46:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0