Förmiddagsträning

God morgon vänner!! hoppas ni sovit gott!. Igår natt blev det 30 min på crossen, det tog emot lite sista 15 min men jag orkade köra på endå och glad är jag för det för det var riktigt skönt att få röra sig efter att ha vilat hela dagen!.

Snart blir det träning, ja jag tar träningen nu istället för sen för jag tycker det är bättre att få det överströkat och kanske ta en promenad ute senare med mina gångstavar. Jag ska bara göra iordning mig först, på gymmet blir det för övrigt ben, triceps och mage så det blir ett långt pass.

Vi hörs efter träningen...Rock on!


En gammal bild som långhårig :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0