Crossing

Åhhh vad man blir irriterad!, som jag sa så var jag trots ont i halsen och trött så ville jag upp på crossen för att iallafall röra mig lite. Hoppade därför upp och började köra och kände direkt av halsen som kändes riktigt tjock under passet. Det ska väll vara typiskt!. Det blev dock 30 min som jag kämpade på så gott jag kunde och jag får väll bli nöjd för det jag kunde åstadkomma, det var iallafall rätt skönt och röra på sig.

Snart ska jag ut med kiwi på en liten promenad sedan blir det nog att krypa ner i sängen och kanske kolla på något program via webbtv?, imorn hoppas jag kunna träna igen för det känns inte som jag har tid att gå runt och vara små sjuk, vill ju bygga massa muskler så gott det går nu under diet och sedan efter dieten sätter den hårda träningen igång på alvar och förhoppningsvis med mer energi.

Nu msåte jag fixa håret och sedan ska jag ut i kylan, ska bli skönt med lite bitadne kyla efter ett varmt träningspass. För er som bor långt upp i vårt avlånga land är det nog itne så kallt men här är det -6 grader och här kan det vara riktigt kallt! iallafall för mig som alltid fryser haha. Snön har även kommit tillbaka vilket är mindre kul, för några dagar sedan var det helt tort på marken och på bara några timmar var norrköping snötäckt *burr*

kram på er


En bild från 2007 där jag och andy var i marmorbruket (Kolmården)

Lene

Ajabaja, måste jag bara skriva. Träning som cross, löpning osv är nono vid halsont! Lättare promenad en liten stund kanske är ok, men övrigt: nej.



Och jag skriver för hundrade gången: snälla, gå och kolla upp dina värden hos en läkare. Jag är tjatig men du vet att du måste prioritera detta! Annars blir det inga muskler på sikt! Kram

2009-02-24 | 02:31:11 |
Maria

Kan trösta dig gumman med att jag också är väldigt frusen av mig och ibland går runt hemma med två fleece tröjor på varandra...hi hi Och för nån vecka sen hade vi -26grader ute... Brrr Säger jag bara...=) Kram kram

2009-02-24 | 07:21:32 |
Ellie

Lene: haha vad söt du är!! jo jag vet jag ska ta det lugnt idag, som du sa kanske någon promenad eller liknande får det bli. Ja jag lovar att jag ska ta tag i ett läkarbesök så snart som möjligt...kram



Maria: haha jasså, bra att veta att det inte är jag som är konstig. -26 grader!! BUUUURRR säger jag också kan jag lova!...kram kram

2009-02-24 | 10:08:38 |
Karl

Du är så himla duktig! Läser din blogg dagligen och är såååå imponerad av allt du tar dig för! Borde finnas fler som dig, tänk så bra världen varit då!



Att inte ALLA förstår vilken fantastisk förebild du är, visst är det konstigt?



KRAMAR!

2009-02-24 | 11:28:52 |
Cicci

Cross trainer är skoj. Men är du sjuk tror jag inte den är nån höjdare, jobbigt som bara den ju! Krya på dig!

2009-02-24 | 12:26:21 | http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Anders

Du som tycks ha åsikter om det mesta, kan du inte berätta för oss vad du tycker om pirate bay rättegången?

2009-02-24 | 13:27:00 |
Ellie

Karl: ÅHH jag vet knappt vad jag ska svara på din kommentar, jag blir helt stum!. Tack så mycket för dina varma ord!. Tyvärr finns det alltid personer som vill trycka ner en men det är väll tyvärr så världen är nu för tiden faktiskt. Jag är glad att det trotsallt finns dom som dig. Tack ännu en gång! och hoppas du fortsätter läsa bloggen!.

2009-02-24 | 14:56:12 |
Ellie

Cissi: Ja jo men man måste ju testa, kan ju inte ligga på latsidan alltid för mycket. Ibland kan man känna sig sjuk fast man inte är det och därför ville jag testa men nu vet jag ju bättre hihi...kram på dig

2009-02-24 | 14:57:22 |
Ellie

Anders: Åsikter är bra! haha. Tyvärr kan jag inte säga så jättemycket om det eftersom jag inte läst det så grundligt. Kanske kan skriva något inlägg om det någon gång kanske?. Det jag dock kan säga på rak arm är att det inte är något vidare bra för våra musik och filmbolag då de knappt får några pengar av att göra skivor och filmer längre. Kolla bara Åhlens, där köpte jag alla mina skivor förr men nu finns det knappt inget kvar pga av att butiker inte vill köpa in så mycket när de endå inte finns många som köper film och musik längre.

2009-02-24 | 15:03:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0