Alla Hjärtans Dag

God morgon vänner!! Glad alla hjärtans dag på er!!. Dagen kommer bli väldigt lik alla andra dagar för min del, hade jag inte gått på diet nu hade jag kanske ätit något vaniljhjärta eller liknande bara för att piffa upp dagen med men det verkar inte som att det kommer ske. Hela helgen kommer jag att slappa för veckans träning är nu avklarad och det blev 4 pass+1 cardiopass.

Anledningen till varför jag inte skrev om gårdagens träning är väldigt enkelt, bloggen krånglade!. Jag hade skrivit ett långt inlägg och när jag skulle posta det stod det "sidan kan inte visas", sååå typiskt. Träningen igår blev annars helt ok. Som ni vet körde jag rygg och vader och passet började med med en ryggmaskin som jag inte vet vad den heter, det likanar lite en slags rodd fast hantagen är snett uppåt som man sedan drar ner mot magen/ryggen. Denna blev det ca 5 set på och 10-12 reps. Därefter blev det lats bakom nacken vilket var grymt länge sedan jag körde då jag tycker jag får lite småont i runt axelpartiet så jag brukar vanligtvis bara köra vanliga lats. Idag gick det dock bra och kände mig ganska stark i den trots att det var så länge sedan. Nästan övning följdes av smala lats och som en sista ryggövning hantelrodd som jag kände mig ganska stark i också, lite konsitgt eftersom det var den sista övningen men jag körde på ganska tungt och stönade för fulla muggar haha. Vaderna körde jag en övning på och det blev vadpress i benpressen.

Lite cardio blev det också i form av 20 min gång på 2,0s lutnng+ gång till och från gymmet ca 10 min så sammanlagt 30 min.

Det känns skönt att ha all träning avklarad för då kan man verkligen lägga energi på annat tex min presentation som jag ska göra i engelskan, och göra klart affärsplanen. Any har precis gått och ska repa med sitt band så jag funderar på att gå en powerwalk i det fina vädret. Här är det ca -3 grader, kand et inte bli sommar snart!!.

Vi hörs senare!! puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0