julstämning ända ut i hårtopparna

Hej på er bloggläsare!

Det har inte hunnits med så mycket bloggande på sista tiden vilket ni säkert märkt. Jag gick och jobbade i fredags och kom inte ut från jobbet förrän 17,40! så det blev en kort dag. Idag har vi fixat så julstämningen är på topp!, det har bakats, ätits lite julmat (smygbörjade idag hehe), plockat fam vår lilla gran, gjort en julkrans av lit granris från vår gran som finns på tomten och mycket mycket mer.

Strax ska jag kolla på anna ankas jul som går på tv, det måste man ju bara se!.

Imorn blir detev träning, badhuset ska vara stängt så vi hoppas att det inte är något som kommer drabba oss på atletklubben men det lär man väll inte märka förrän imorn. Det blir även en del jobb imorn, jobbar fram till på onsdag och därefter har vi julledigt men jag vet inte om jag får fortsätta efter julledigheten. Jag bad att få veta det innan jul så jag om jag har ett jobb efter jul men hon sa inget om det, skulle inte förvåna mig om jag inte får fortsätta.

Nu ska jag fixa lite til här men jag delar me mig av lite bilder jag tagit idag från bakningen, granen och lite naturbildr av den vackra snön som ligger som ett vitt täcke hör hemma. Bilderna togs på väg in till stan tidigare idag.


Snöbollar



Ischoklad


Min krans jag gjorde idag haha!







//kram kram



N

Hur gör man snöbollar? Ser ut att vara mycket kokos.

Hoppas du få fortsätta ditt jobb om du vill det!

2009-12-21 | 10:09:15 |
Linnea

Hej Ellinor! Först och främst grattis till körkortet, vad roligt för dig att det gick så bra! :-) Jag tänkte höra med dig om du vet vilka städer ni skall åka ut och tävla i. Vi har en klubb som du tränar i här i Östersund och skulle det möjligen vara någon tävlig här skulle det vara roligt att komma och titta på dig och träffa dig! :-) Kram kram / Linnea.

2009-12-21 | 18:35:18 | http://eranfigaro.blogspot.com
Ellie

N: Jag tänkte lägga upp recept på recpektive bakverk i dagarna så håll utkik!.



Linnea: Tack gúmman!. Jag vet faktiskt inte vilka städer det kommer att vara i men jag kan absolut ta reda på det, återkommer när jag vet bättre!, och självklart ska vi träffas om vi kommer till din stad!..massa kramar till dig och god jul!

2009-12-21 | 20:43:07 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0