Helgen snart slut

och vi har stökat hela dagen jag och andy. Först var vi en sväng till stan eftersom andy skulle repa. Under tiden tog jag bilen och kollade om det fanns någon fotobutik öppen men jag hittade ingen så efter andys rep tog vi oss en snabbis på stan och og kort hos expert till mitt körkort så nu är det fixat. därefter åkte vi hem och började packa upp det sista i huset och dessutom har jag hunnit baka hallongrottor. Andy älskar hallongrottor så jag passade på att göra honom glad genom att baka några.





Vi var även på stan igår och inhandlade en jättemysig stickad tröja till mig och ett par strumpbyxor.

Imorn börjar träningen på alvar och det ska bli sååå kul att få komma igång igen, känner mig både trött och sliten av att inte träna. Har tex haft så extremt ont i ryggen i någon vecka nu så jag knappt kunnat böja mig ner vilket är rätt förståligt med tanke på att man inom tyngdlyftningen använder mycket rygg.

Nu tänkte vi faktiskt gå på en liten promenad, tänkte testa en runda som jag kommer börja gå lite då och då och då vill jag veta ungefär hur lång den är, dessutom tänkte jag hänga på mig mina bentyngder så det blir lite extra jobbigt att gå hehe, varför göra det lätt för sig? hihi..

kram kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0