Sweden Grand Prix Varberg Idag!

Idag är det Sweden Grand Prix i Varberg och jag kunde inte åka ner :( vilket är grymt tråkigt men det finns fler tävlingar självklart ,men hade varit kul att se Sid stå på scen. Idag är det nog en hel del tjejer och killar som nervöst står och väntar på att få komma upp på scen både nybörjare och mer erfarna tävlande.

Jag säger ett stort LYCKA TILL till alla tävlande idag, grymt bra jobbat allihop!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0