Repotage SN

Hej alla solstrålar!

Idag kommer jag vara med i dagens Södermanlands Nyheter (SN) där de gjort ett repotage om kvinnokroppar. Det skulle tydligen vara 3 kvinnor som alla tränar olika typer av träningsformer och jag skulle så klart representera styrketräning/fitness. Det som var lite tråkigt var att jag itne hann gå på någon som helst diet inför repotaget eftersom jag fick veta det så snabbt. De var iallafall intresserade så då är det klart man ställer upp!, lite småpinsamt är det ju så klart!.

Jag har själv inte läst tidningen eftersom de skulle skicka den till mig men jag sitter med spänning för att få se den:).




Detta var i början av året, ingen vacker syn måste jag säga.










Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0