AJA BAJA!!

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut och av någon konstig anledning har jag så grymt ont i huvudet och i nacken!. Har haft det i flera dagar nu men det vill inte släppa, jag tror det kan bero på marklyften i måndags, det kanske var där det gick snett?. Jag kan knappt böja på huvudet och jag tror det är därför jag har så ont i huvudet också, det är verkligen en pulserande huvudvärk, någon som vet vad det kan vara?. Sitter verkligen i valet och kvalet om jag ska träna idag eller inte bara därför, jag vill verkligen inte att det ska bli värre och just när det gäller nacken så är det ju ganska bra att vara lite försiktig. Samtidigt behöver jag verkligen träna så vi får se.


Dagen på jobbet har varit riktigt bra, men oj så fort tiden går! Jag hinner knappt börja med något förrän det är dags att stänga och visserligen är det bra. Man är inte van att komma hem så pass sent så efter middagen när man kollar på klockan så är hon redan vid 19, nu kommer verkligen dagarna att rulla iväg :).

Nu orkar jag inte skriva mer, måste avlasta nacken lite känner jag...

Kram kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0