Stackars liten!

Nu har mitt lilla hjärta blivit sjuk också!, stackaren!. Jag hinner knappt bli frisk själv förrän hon får hosta, grym förkylning och hög feber. Nu ligger hon utslagen här i soffan.

Innan hennes sjukdom slog ut så var vi en sväng till öppna förskolan och träffade hennes barndomskompis:-), dom har känt varandra sedan dom bara var 5 veckor gamla och nu är dom båda två år och kramade tom varandra hej då. Hur gulligt är inte det!?.

Självklart blir det en hemmadag imorn för både Heiley och mig. Jagmår bättre nu men problemet är att det är så svårt och ta sig fram nu när det är töväder. Jag orkar ju knappt inget längre!. Min tanke var att små träna lite under den här graviditeten men jag får såån foglossning och har så ont i någon vecka efteråt. Det håller sig i ganska bra så länge jag inte gör något fysiskt så jag får väll ännu en gång ta tag i träningen när denna graviditet är över. Så länge får jag nöja mig med att gå fram och tillbaka till dagis och putta en vagn framför mig:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0