Vår nya hall

Det blev en trip till Ikea idag för att införskaffa en hängare till Heileys kläder som vi ska ha i hallen. Nu är hallen i stort sett klar, det enda som återstår nu är att jag ska ta mig an och måla vår skohylla vit men det får bli ett senare tillfälle för nu är vi helt möra efter att ha hållit på snart 2 veckor med flytten. På Ikea köpte vi även en ram till vår familjebild som vi inte kunnat ha uppe pga av rambristen men nu sitter den i en silvrig ram:). Blev supernöjd med hallen och den nya ramen:).
 
 
 
Vår nya hall!. Ny hatthylla, spegel och klädhängare till Heiley allt från Ikea.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0