Höstregn och bebisgråt

Hej på er!

Usch vilken tråkig dagdet varit idag. Det har regnat hela dagen så jag och Heiley har bara varit ute med hunden, annars har vi bara suttit hemma och haft supertråkigt!. Jag passade på och fixa lite här hemma med diskning, byte av sängkläder, tvätta etc. Heiley har nog inte mått så bra idag, hon har sovit flera gånger under dagen och varit jätteledsen till och från. Jag säger som man brukar säga vid den här åldern, det är väll tänderna!. Ser inget än så länge men jag ser konturerna av dom i underkäken, dock inget "uppepå" käken så att säga. Jag gav henne lite alvedon nu så får vi se om hon blir lite bättre.

IMG_0706

Detta åstadkom hon själv. Jag frågade henne vart Heiley tagit vägen och lyfte lite försiktigt på ett filthörn, då ler hon och ser lite småbusig ut hihi.

IMG_0711

Lite garderobsrensning har jag även gjort idag. Tog bort kläder Heiley växt ut och resten av sommarkläderna. Dock finns det fortfarande lite småsaker som behövs tas bort snart som t-shirtar. Det blir inte mycket kvar vill jag lova!.

IMG_0712

Jag tror Heiley känner av detta höstrusk lika mycket som jag gör för hon har varit lite deppig när vi går ut de senaste dagarna. Ja det är ju inte så konstigt, nyligen var det ju sommar och solsken så hon förstår nog inte vad det är som hänt. Vänta bara tills vintern kommer!, undrar vad hon säger om snön!:).

Har föresten glömt visa er hur vår nya dörr ser ut!. Vi bytte ju den nu i sommar eftersom den gamla var så gammal (från 1974 när huset byggdes) och mörkbrun. I slutet gick det knappt och låsa så det behövdes verkligen en ny. Ni får dock ursäkta den dåliga bilden men helheten ser ni ju iallafall:). Jag kan lova att det blev SUPERSTOR skillnad!.

IMG_0694






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0